השכרת אוהלים

השכרת אוהל לייקרה

אוהל לייקרה

השכרת אוהלים לאירועים הוא תחום מאד מפותח בשנים האחרונות ויותר ויותר אנשים בוחרים לשכור אוהל לאירוע שארגנו. השוק מציע מגוון רחב מאד של אוהלים להשכרה לצרכי סיפוק פתרונות מקורים ומוצללים לכל מטרה שתחפצו. מבין המגוון הרחב קיימים אוהלים להשכרה בגדלים שונים ומחומרים מאד מגוונים לכל אירוע שתבחרו, ביניהם גם אוהל לייקרה. בהתאמה אישית תוכלו לבחור באוהלים דקורטיביים יותר, מרשימים מאד או צנועים יותר, כשכולם עומדים בתקני בטיחות.

 

התאמת האוהל הנכון

על מנת לשכור את האוהל הנכון והמתאים עבורכם, עליכם למפות את צרכיכם ודרישות האירוע אותו ארגנתם. שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: מהו מספר האנשים שאמור להיכנס תחת האוהל, מהו גודל המתחם שבו נקבע האירוע, מהם תנאי מזג האוויר הצפויים בזמן האירוע, אילו חלונות או כניסות ויציאות תצטרכו שיהיו באוהל ושלל מאפיינים אחרים. לפני בחירה והזמנה של אוהל לייקרה מומלץ ללקוח להיפגש עם מומחה אוהלים מטעם החברה המיועדת ולבחור נכון. לאחר שאופיינו הדרישות מהאוהל, אנשי מקצוע מטעם החברה יגיעו לשטח מקום האירוע ויתקינו בו את האוהל תוך ווידוא כי האוהל עומד בדרישות הספציפיות של הלקוח וכמו כן, עומד בתקנים הבטיחותיים. אנשי המקצוע יגיעו גם בתום האירוע לפרק את האוהל ויעמיסו אותו חזרה לחברה.

כאשר מזמינים אוהל לאירוע מומלץ לעבוד עם חבר מקצועית כגון “צל תמר” המחזיקה במגוון של אוהלים המגנים מפני מזגי האוויר השונים ביניהם שמש, גשם, רוחות ועוד. האוהלים קיימים במבחר מרשים של חומרים ומותאמים לכל מקום בו יידרשו. בין מגוון האוהלים המוצעים ללקוחות החברה ניתן להזמין גם אוהלים עם אפשרויות חימום ומיזוג אוויר, אוהל לייקרה ועוד. האוהלים של החברה מיוצרים כחול – לבן, בעבודת יד ועל פי הזמנות מיוחדות. זאת, בכדי שלקוחות החברה יוכלו ליהנות מאוהלים מושכרים באיכויות הגבוהות ביותר. אחד היתרונות בעבודה אל מול חברה מקצועית היא הוא מצב האוהל אשר עתיד להגיע ללא יוצא מהכלל, במצב מעולה ומוכן לשימוש מיידי. חשוב לציין כי אוהל אחד לא זהה בדיוק לאוהל אחר, לכן יש להשוות את טיב האוהל ואת איכותו של השירות אותו העניק מתקין האוהל המנוסה. בחברת “צל תמר” הלקוח מקבל התחייבות כי התקנת האוהל בו בחר תתבצע בצורה מקצועית וזהירה, שלא תפגע בסביבה כלל. כמו כן, האוהלים מכוסים בביטוחים לכל סיכון קיים ועוברים באופן תקופתי ביקורות הנדסיות.

 

 

אז אם גם אתם מתכננים אירוע בחוץ, אך עדיין רוצים שיהיה נוח, דקורטיבי ויעיל, צרו קשר עם חברת “צל תמר “. אנו נדאג לאוהל המותאם והנכון ביותר עבורכם.