השכרת גנרטור לאירוע
השכרת ציוד לארועים

השכרת ציוד לאירועים – מחירים

האירוע אותו אתם מתכננים דורש השקעה כספית לעיתים לא מבוטלת. בבואכם להפיק אירוע עליכם לקחת בחשבון את סך ההוצאות ולהיערך לכך בהתאם מבחינה כלכלית. חלק ניכר מההוצאות הכספיות מופנות למטרת השכרת הציוד. מאמר זה נועד בכדי להעניק לכם אומדן באשר לביצוע השכרת ציוד לאירועים מחירים, כמויות וחברות מומלצות. כל עוד תהיו ערוכים להוצאה, כך יוקל עליכם במהלך האירוע ולאחריו. קחו בחשבון כי העלויות עתידות להשתנות מחברה אחת לאחרת, על כן עוד לפני שאתם ממהרים לשלוף את כרטיס האשראי מהארנק, בחנו את המחירים הממוצעים בשוק ורק לאחר מכן קבלו את ההחלטה הנכונה.

כמה עולה לשכור ציוד לאירוע
העלויות לביצוע השכרת ציוד משתנות מחברה לחברה ומאדם לאדם. לא ניתן לקבוע את העלות המשוערת מבעוד מועד משום שהמחיר תלוי רבות בכמות אותה אתם שוכרים בסוגי המוצרים באיכות ועוד. רק לאחר שתעבירו לחברה את כל הרשימה המפורטת, אזי היא תוכל להעניק לכם את העלות הממוצעת שהרי ההבדל בין 20 כיסאות ו- 20 שולחנות לבין 10 כיסאות בלבד יבוא לידי ביטוי גם במחיר הנדרש. אם תבקשו לדעת מבעוד מועד את המחיר, יהיה עליכם להגדיר את סוג הציוד והיקפו. במקביל עליכם להבחין כי קיים שוני בין כל מוצר (גם אם זהו אותו מוצר). לצורך העניין אם תבקשו לשכור כיסאות, סביר להניח כי יוצגו לכם מגוון כיסאות נרחב ולכל כיסא המחיר שלו. אתם יכולים לשכור כיסאות פלסטיק ועד כיסאות מהודרים בהתאם לסוג האירוע.

ההשקעה שווה את התוצאה
בבואכם לברר אודות השכרת ציוד לאירועים מחירים, חשוב שתקחו בחשבון כי ההשקעה משתלמת משום שכך או אחרת, אתם חוסכים כסף עבור השכרת האולם, מארגן האירוע ועוד. את הציוד תקבלו למקום האירוע, תפרקו ותסדרו אותו ובתום האירוע תחזירו אותו אל החברה ממנה שכרתם אותו. אתם יכולים לשכור את כל הציוד הנדרש, החל ממפיות, דרך כסאות ושולחנות ועד בכלל.

מפיקים אירוע? זקוקים לציוד? צרו קשר עם  צל תמר השכרת ציוד לאירועים במספרי הטלפון הבאים:
053-5555598 , 050-2143834 , פקס: 03-6560215